آبادان- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گزینه‌های روی میز و زیر میز دشمنان انقلاب برای ما فرقی ندارند و از آنها هراس و واهمه نداریم.

گزینه‌های روی میز و زیر میز دشمنان انقلاب برای ما فرقی ندارند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی فضلی شامگاه سه شنبه در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در دانشکده نفت شهید تندگویان آبادان اظهار کرد: روزی که انقلاب اسلامی تازه پیروز شده بود و نیروهای مردمی قدرت و انسجام کنونی را نداشتند از یاوه گویی استکبار ترسی نداشتیم.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و پیروی از ولایت فقیه، گزینه‌های روی میز و زیر میز دشمنان انقلاب برای ما فرقی ندارند و از آنها هراس و واهمه نداریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به آماگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای پاسخگویی به تهدیدات دشمن اشاره کرد و بیان داشت: امروز نیروهای نظامی کشور به حدی توانمند و قدرتمند هستند که همه تحرکات دشمن را رصد می‌کنند و با تمام توان آماده پاسخگویی به هر گونه تهدید آنها هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح برای دفاع از مردم و کشور در آمادگی کامل بسر می‌برند و دغدغه از تهدید دشمن نداریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردم در برابر ارتش رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: رشادت‌های دفاع مقدس و ابعاد مختلف جنگ تحمیلی باید نسل‌های جوان کشور بازگو شود و تا راهنمایی آنها برای پیشرفت و اتکا به نیروهای داخلی برای سازندگی کشور قرار گیرد.

وی توکل به خداوند و قرآن، عترت و مردم را رمز پیروزی در برابر رژیم پهلوی و طاغوت و هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نیز مردم آماده دفاع از کشور و انقلاب هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.